SAUNA
     Daca te tenteaza ideea de a transpira de zor pe o bancheta de lemn in timp ce afara lumea dardaie la minus 5 grade, sfaturile de mai jos sunt importante pentru tine:
• sauna nu este recomandata tuturor. Desi pare ca doar trebuie sa stai si sa curga apele de pe tine, sauna este o activitate foarte solicitanta pentru organism. Ea este interzisa celor care au probleme cu inima si femeilor insarcinate.
• durata medie a unui popas in sauna este de 10-15 minute, in functie de rezistenta fiecaruia.
     Dupa aceasta “sedinta” de transpirat este necesar un dus pentru recapatarea temperaturii normale a corpului. Dupa acest dus se revine in cabina aburinda si se repeta ritualul. Puteti imbina sauna cu aromoterapia, spre beneficiul ambelor activitati.Uleiurile esentiale se impaca de minune cu aburii. Lavanda, moscul sau trandafirul va vor relaxa, portocalele va vor umple de energie si buna dispozitie.
    Faptul ca sauna te ajuta sa slabesti este un mit deloc sanatos. Ceea ce se elimina prin sedintele de sauna este apa,nu tesutul adipos. Calitatea pielii si sistemul imunitar sunt adevaratii beneficiari ai eforturilor voastre. Detoxifierea organismului este un alt avantaj de care merita sa profiti!
    O sesiune intensa de sauna va face minuni pentru sanatatea ta si iti va intineri pielea!

MASAJ
    Masajul este o prelucrare metodica a partilor moi ale organismului in scop fiziologic, curativo-profilactic, regenerativ si nu in ultimul rand estetic. Scopul fiziologic al masajului consta in obtinerea unei functii normale a organelor si sistemelor organismului. Prin actiunea curativ-profilactica masajul previne sau trateaza anumite afectiuni. In scop regenerativ, masajul combate imbatranirea organismului prin aducerea corpului la o forma fizica si psihica foarte bune. Masajul are un important rol estetic prin faptul ca reduce depunerile de grasime de pe suprafata corpului.     » Masajul de relaxare reprezinta o terapia pentru corp si suflet. Realizat intr-o atmosfera cu muzica ambientala si aromoterapie, o ora de masaj de relaxare este oricand bine venita dupa o zi plina de stresul cotidian.
     » Masajul anticelulitic are scopul de a inlatura depozitele adipoase, cu miscari tonifiante, framantari, tapotament, rulari si ciupituri.